Subject: Re: Narva linna üldplaneeringu ja KSH aruande eelnõu kooskõlastamisest
From: "Tatjana Nikolajenkova" <[email-masked]>
To: "Anna Kalinina" <[email-masked]>, "TA Info" <[email-masked]>
Cc: "Peeter Tambu" <[email-masked]>
Date: Fri, 26 Jan 2024 16:07:56 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere

Täname kirja eest.

Pikendame tähtaega kuni 02.02.2024.

Lugupidamisega

Tatjana Nikolajenkova

planeeringute spetsialist

Narva Linnavalitsus

Arhitektuuri- ja Linnaplaneerimise Amet

 <http://www.narva.ee/> www.narva.ee

 <http://www.visitnarva.ee/> www.visitnarva.ee

Peetri plats 5, Narva 20308

Tel: +372 359 9062

M: +372 5837 3585

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

25 янв. 2024 г., в 13:41, Anna Kalinina <[email-masked]> 
написал(а):

Tere!

Esitasite Terviseametile vastavalt planeerimisseaduse § 85 lg 1 
kooskõlastamiseks Narva linna üldplaneeringu ja keskkonnamõju strateegilise 
hindamise aruande eelnõu.

Terviseamet palub edastatud dokumentidele läbitöötamiseks pikendada 
27.12.2023 registreeritud kirja nr 4.2-11/14095 vastamise tähtaega kuni 
02.02.2024.

Lugupidamisega
Anna Kalinina
vaneminspektor (keskkonnatervis)
Ida regionaalosakond
LAUATEL | MOBTEL 505 3776
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Terviseamet
+372 794 3500
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee
Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Saatja: Tatjana Nikolajenkova <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: reede, 22. detsember 2023 15:50
Adressaat: Narva-Jõesuu linnavalitsus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Maaeluministeerium <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked] <mailto:[email-masked]> ; 
[email-masked] <mailto:[email-masked]> ; 
Kaitseministeerium <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Kultuuriministeerium <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Siseministeerium <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked] <mailto:[email-masked]> ; 
Keskkonnaamet <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Maa-amet <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Transpordiamet 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Muinsuskaitseamet 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Ida 
prefektuur Narva politseijaoskond <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >; Põllumajandus- ja toiduamet <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
TA Info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; TTJA 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Maksu- ja Tolliamet <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Rahandusministeerium <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Koopia: [email-masked] <mailto:[email-masked]> ; Peeter Tambu 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Kaie Enno 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: Narva linna üldplaneeringu ja KSH aruande eelnõu kooskõlastamisest

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastame teile ALPA kirja (manustatud).

Lugupidamisega

Tatjana Nikolajenkova
planeeringute spetsialist
Narva Linnavalitsus
Arhitektuuri- ja Linnaplaneerimise Amet

 <http://www.narva.ee/> www.narva.ee
 <http://www.visitnarva.ee/> www.visitnarva.ee

Peetri plats 5, Narva 20308
Tel: +372 359 9062
M: +372 5837 3585
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]